torsdag den 22. marts 2012

Skole-hjem samtaler.

Hader dem. Jeg hader dem VIRKELIG! Selvfølgelig er det lærenes ansvar at sørge for at ens forældre ved hvordan det gør. Men behøver vi virkelig komme med? Jeg synes det er SÅ ubehageligt at man kun sidder og snakker om MIG/OS. På en måde ik'?.. Så må det vel egentligt også være kinda ubehageligt for lærene bare at skulle sidde og og fortælle alle de ting man gør, godt eller skidt. Og hvad mon ens forældre tænker når de sidder der ved siden af?

Jeg tror inderligt at lærene hypnotiserer ens forældre. For de siger sjovt nok altid det samme som lærene efter en samtale! Og de synes også lige pludselig så godt om lærene, på trods af alt det lort man har fyret af derhjemme hvor de var åh så forstående og enige. OP I RØVEN.

Ja.. som I nok kan høre, så har jeg lige været afsted. !¤)!%/"=!%#!?=%%#P#%. Afreaktion. Jeg hader at jeg altid får de samme af vide. Det kan godt være det passer og jeg burde tage det til mig. Men når jeg rent faktisk prøver og får det samme af vide, SÅ MAGTER JEG IKKE MERE, PASTA.
- men det var nok sur mig.. He.

#becool!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar